Stan & Birsta

Maja kom in & skrek åt mig kvart i åtta i morse att jag skulle följa med henne ner på stan. Hon skulle nämligen göra teoriprovet idag. Tio minuter till bussen gick så det var bara att hoppa i kläderna & kuta.
40 minuters lång väntan, men hon kommer ut med ett leende upp till öronen & ett stortjut! Hon klarade det! Åh, så stolt jag är! Nu är det bara uppkörningen kvar...
Vi tog iallafall bussen ut till Birsta för att fira! Frukostbuffé på Ikea & sedan en sväng in på city. Maja stack sedan till Sollefteå igen för att hälsa på bror sin & jag sitter nu på jobbet. Jobbar till halv nio & tänkte sedan ta en längre kvällspromenad med Sally när jag kommer hem. Låter inte det bra? :)

Självtest? Kan jag alla såhär nu efter mer än 2 år?



Underbar frukostbuffé...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0