Skapar inköpslistor

Okej. Jag ska köpa rullgardiner, lagt i inköpslistan. Två tavelhyllor också. Ikea.
Jag behöver tre meter långa gardiner, eller helst 280 cm vita eller något mönstrade. Någon som vet vart man får tag på sånna? Färdigsydda? Säg inte Ikeas måttbeställning eller nåt, för då syr jag hellre själv. Synd bara att snyggt tyg är så jävla dyrt & att min tid knappt räcker till. Ohlssons tyger nästa!
Jag måste köpa en micro. Jag vill ha OBH Nordica (har allt annat i samma serie). Helst förra eller förrförra årets modell. Modell 7542, 7508, 7544 eller 7522. Finns inte att få tag på nånstans! MediaMarkt hade slut på den ena när jag var upp & kollade & den andra finns på Expert, men är så fruktansvärt dyrt. Det är i valet & kvalet. En micro har man ändå väldigt länge.. Nåt tips där då?
Jag behöver en fukttålig form av byrå inne i badrummet. Har lite för mycket hygienartiklar har jag märkt. Eller för mycket? Kan väl aldrig finnas nå negativt med att vara hyienisk & fin? :)
Jag behöver köpa ytterligare fem svarta pärmar. Har för mycket viktiga papper som läggs på hög nu. Har alltid haft ordning på allt förut, men nu när pärmarna är fulla, vad gör jag då? Lägger allt på hög såklart. Doh.

Snälla lön - kom nu! 40 minuter kvar! Woho!

Delar med mig av min underbara spellista på Spotify till er alla också! 1 helt dygns musik! Blandat från det senaste året -
Så blandat

Slänger in en gammal goding när jag ändå är igång!
Dead by April - Losing You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0