Planer åt skogen

Jag hade planerat min dag så himla bra, men det gick åt helvete. Tre timmars shopping på stan. Lunch på stan med Pontus, uträttade ärenden, bolaget & sånt. Shop 'til you drop passar inte in på mig längre har jag märkt. Jag går bara hem & dumpar kassarna & fortsätter sedan shoppa. Enda "nackdelen" när man bor mitt på stan. Men vad gör det? :)
Tog en promenad till OKQ8 för att skicka iväg lite paket, men väl framme i kassan märker jag att jag glömt plånboken hemma! Vilket skämt! Var bara att vända hem & hämta den. Iväg till Clas Ohlson & blev ännu en tusenlapp fattigare. Men borrmaskin, skruvdragare, borrar, rollerkit & massa andra bra saker har jag handlat, så nu jävlar! Trapp + räcke ska målas & hyllor ska upp! Håll i hatten!

Nu ska jag packa ihop lite för att åka hem till Maja på pizza + filmkväll. Imorgon blir det trav, v75 på Bergsåker med lite vänner! Vin hos mig senare på kvällen. Kommer bli en kanondag!

Puss på er! ♥



En del av dagens shopping.
Psst - gjorde fynd också! Tre par örhängen, tre par ringar för 80:-! Den du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0