Mina helger

Okej, jag har sagt förut att mina helger är rätt fullbokade. Ska försöka göra en sammanställning över vad som händer de närmaste iallafall.
Nu i helgen: Inställd fest idag. Vin här hos mig med ett par stycken imorgon.
4-6 mars: Hassela hela helgen.
11-13 mars: Inflyttningsfest här hos mig, alt jobba en dag?
18-20 mars: Ludvika över helgen.
25-27 mars: Möjligtvis jobba både lördag & söndag.
1-3 april: Fotografering i Örnsköldsvik?
8-10 april: Fotografering med Björn utomhus
15-17 april: Stockholm över helgen. Fira Karin!
21-24 april: Hemavan
29-1 april/maj: Valborg, men inga planer än.

Herregud! Jag är ju upptagen fram till sommaren! :o

Kommentarer
Postat av: Maja

Tror du han kommer vilja vänta så länge uppe i Ö-vik d:p?

2011-02-25 @ 13:50:28
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0