Lat? Jag? Nej!

Nej fy sjutton. Jag är inte den som latar mig. Har inte alls blivit nå sängläge idag heller! Höll på hela jävla eftermiddagen med att sätta upp rullgardiner. Första tog säkert en timme innan jag kom på hur jag kunde göra på ett smart sätt, sen gick de andra rätt smidigt förutom lite gängpaj & en skruv som fastnade, men det är sånt man får ta :) Nu sitter de där iallafall!
När jag var klar med de blev det paus för mat, sen dunkade jag upp tavelhyllorna också, när jag ändå var på hugget liksom! Så nu sitter de på sin plats också! Mycket fint! Slänger upp bilder på vardagsrummet nu, så ni får se hur det ser ut med gamla soffan. Snart ska den ut & den nya in! Ni får självklart bilder när den är på plats också! :)



(Gardinerna är bara temorära då de är på tok för korta!)







Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0