Helg för mig!

Då har jag tagit helg då. Jobbar inge mer denna vecka & är ju ledig från skolan på fredagar. Lovely!
Ska dock lägga mig & plugga lite nu. Ta tag i religionen, dock ska ju inte uppgifterna in förrän om fyra veckor, men kanske kan trotsa mig själv & för en gångs skull göra klart uppgifterna långt innan? :)

Just ja! Jag beställde en ny soffa idag! Woho! Den skulle komma i slutet på nästa vecka, alternativt i början på veckan därpå! Fyfan vad kul! Och ska beställa en ny dataskärm också.. Får se om det blir nu eller sen...
Det går bra nu! Jävligt bra! Jag är glad. Möjligtvis kan det vara något annat som spökar också? :D Haha!

Nej, ta mig lite kvällsmat nu, sen upp med läxböckerna under näsan! Ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0