Ge mig fler timmar

Varför är inte mina dygn längre? Jag blir lika förbannad varje gång jag tittar på klockan & ser att den är på tok för mycket & att jag skulle legat i sängen & sovit för länge sedan! När klockan var halv tre bestämde jag mig för att prova min nya borrmaskin & satte upp en hylla i vardagsrummet! Ack så fint det blev! :) Men mina grannar skiter nog i om det blev fint eller inte.. Haha!
Har planerat att jag ska hinna till Ikea, Coop & Rusta imorgon innan vi åker ut till Bergåker för lite v75. Vilket betyder att jag lär gå upp typ 9? Vilket är om 4,5 timme. Sedan ska jag palla att dricka vin & möjligtvis plussa på en utekväll på det. Orkar jag? Äh, vafan, man lever bara en gång!

Dags för sängen!

Ännu en godnatt-visa.
Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0