Börjar se bra ut

Nog fan tar aldrig mina grejer slut! Herregud! Jag blir lika förvånad varje gång! Haha!
Har kört några vändor idag också, men har för det mesta varit här i lägenheten & packat upp. Tvättmaskinen går på fullvarv, har gjort hela eftermiddagen.
Har fått upp skrivborden, sängen & DATORN! Min älskade älskade dator! Äntligen får jag sitta här, med ett internet som fungerar & dessutom går snabbt! Lycka! :D

Sally ska sova hos mig i natt eftersom matte sover i Matfors. Pannkaka till lunch imorgon är planerad. Mums! Ska hämta de sista sakerna i lägenheten imorgon, städa av där, sen säga tack & adjö till Bergsgatan & lämna nycklarna.

Nej, nu ska jag göra någon nytta! Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0