Birsta avklarat

Klockan tio ringde telefonen, jag studsade upp ur sängen (konstigt nog) åt frukost & kutade till bussen. Lunch på Ikea, en snabbvända där inne. Roffade åt mig rullgardiner, tavelhyllor & även sånna där lådor som passar i min bokhylla. Ni får se sen.
En vända in på Coop. Extrapris på både köttfärs & ost, hur bra får det bli? 4,5 kilo ost & 2 kg köttfärs, så nu klarar jag mig ett tag! Haha!

Har nu precis kommit hem & dumpat kassarna. Ska slänga på mitt ett ansikte & sedan ta bussen ut till Bergsåker. Hinner nog ut lagomt till v75 startar hoppas jag. Får se vad vinsten/förlusten blir. Tar nog en öl eller två redan där ute :)
Hem, färga håret & göra mreig redo för vin. Sandra, Maja, Natalie, Pontus & Andreas. Kanske någon mer?

Hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Isa

Ja, vill ju se nya lyan och din inredning, jag får insperation :)

2011-02-26 @ 17:01:18
URL: http://isamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0