Spela

Är det typ Champions League som är i farten nu eller? För det är väl inte VM ändå?
Ahaaa, det är Premier League! Haha, ni ser vad jag hänger med i sportvärlden! Har inte den blekaste aning om vad det är för skillnad! Och för att vara ärlig så är det verkligen inte min grej, även om jag gillar att kolla på det på tv ibland. Så roligt att titta på killar som glor på fotboll – själva inlevelsen, de är som galna! Skriker och härjar! Haha! :)
Sen vore det jävligt häftigt att åka till typ England och kolla på en fotbollsmatch på riktigt, live liksom. Sen om man hade satsat lite pengar på matchen och vann så vore det ju ännu bättre! Satsa nu på Premier League på Betsson så kanske du kan tjäna dig en hacka? Förmodligen så är du ganska mycket bättre på sport än mig :)

 

Sen är ju filmen Green Street Hooligans grym – därför slänger jag in ett litet klipp här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0