Småland

Som ni säkert kan förstå utav bilderna så höll Fredrik & Alexander på att renovera ett hus nere i Holsbybrunn, jag hjälpte självklart till att bryta golv, väggar & ösa ur isolering. Tungt arbete som resulterade i träningsvärk i nästan varenda liten muskel jag äger & har. Men mest träningsvärk fick jag i magen av allt skrattande! Vilken jävla trio vi är!

For iväg & bowlade en fredagkväll & åkte gokart en annan dag. Fredrik kammade hem vinsten på båda planen, men huvudsaken var att vi hade roligt! :) Finns egentligen inte mycket mer att säga om den resan. Hemresan däremot, var "hemma" (läs: hos mamma) halv fyra på natten eftersom vi fick elfel på bil/husvagn efter vägen. Var riktigt nära att vi gav upp & skulle övernatta på plats, men vi fick igång strömmen igen! Spenderade en dag i Ludvika, sa hejdå till alla en gång till & for sedan upp med tåget igår morse. GALET TRÖTT.

Skolade in mig igår som sagt. Här har ni schemat för terminen ;)



Ganska hyffsat va? ;)

Har fixat tre av fyra böcker inför terminen så ska bara få tag på den sista för ett rimligt pris nu. Ingen som har en Progress Gold C till salu? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0