Lugn dag

Det här har varit en av de lugnaste dagarna på länge! Pallen var uppackad redan innan sju, sedan dess har jag diskat, dammsugit butiken, ordnat om, lappat om, flyttat, sorterat, ja, hela kittet! Jag kommer få myror i brallan om det ska fortsätta såhär! En endaste kund på 1,5 timme.
Sista dagen för den här sommaren gör jag idag också, lite trist måste jag säga, för jag trivs verkligen här! Skulle jag inte komma in på skolan nästa höst så hamnar jag nog antagligen här. Både för- & nackdelar, både vill & inte vill. Jag vill ju verkligen in på skolan, men samtidigt vill jag vara här ibland också. Men jag har ju sommarjobb iallafall! Tur det! :)

Dags att göra ett ryck till! Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0