Hemma igen!

Då var jag äntligen hemma igen! Jag averkade både Götaland, Svealand & Norrland på tre dagar. Bra gjort! Nu har jag flängt & farit nog för ett par veckor iallafall.. Eller.. Man ska aldrig säga aldrig!
Jag är så trött som man bara kan bli! Klev upp typ halv sex i morse. Tåget gick tjugo över sex. Tåg i fem timmar, hem, äta lunch, fara upp till skolan & "skola in mig", boka möte med SYO, handla, hem igen & har sedan tvättat & städat sen dess. Har tvättat i tio timmar nu & är inte klar än. Hur mycket kläder kan man få plats med i en resväska? Herrejösses..

Fick ju mitt schema idag också & är ledig både måndagar & fredagar, helt jävla underbart måste jag säga! Är helt överlycklig över schemat den här terminen! Även om jag har distanskurs att plugga de dagarna så är det rätt chill ändå. Det betyder att det kommer bli mer jobb & mer pengar till mig! Woho! :)

Tänkte berätta om veckan i Småland imorgon för jag ska strax göra mig klar för natten. Blir bilder & sånt imorgon. Men helt klart ett minne för livet! Tack Alexander & Fredrik för de dagar jag fick vara med er! ♥

Träffade Maja & Alexander här på kvällskvisten också. Även Sally var med upp & hälsade på! Underbara hund! Har saknat henne så! Pannkaksdejt med dem snart också! Mys!

Nej, vi hörs imorgon mina vänner! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0