Fredag idag

Sov tills jag vaknade idag, vilket blev kring tolv. Gått runt & plockat & städat hela dagen i min ensamhet. Cyklade en vända till OKQ8 & hämtade ett paket, sen ringde Johan & ville att jag skulle haka på ner till ån. Så vi gick & köpte oss en varsin mjuklass & satte oss sedan vid ån. Har varit sånt himla fint väder här i stan idag & skönt är det för jag har strax bara två semesterdagar kvar. Buhu! :(

Johan & Tuxa

Annars då? På kvällen har jag fixat med telefon, dator, mejl, filmer, skrivit listor på allt jag ska köpa i veckan, bara jag orkar ta mig ut till Birsta. Skrivit en lista vad jag ska prata med SYOn om & sitter nu inne på Nelly's sida & klickar lite. Ligger redan varor för över tusenlappen i varukorgen. Men det är faktiskt behövliga saker som en höstjacka & ett par höstskor + en skolväska :) (Mamma - det behövs ;) hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0