Vad hände idag då?

Jo, min älskade kära vän Sandra Maria Cecilia Lartiz Högbom fyller hela 20 år idag! För 20 år sedan, klockan 02.29 såg hon världen för första gången! Och så mycket du har tillfört denna värld! Det är helt obeskrivligt! :) Jag älskar dig, kära vän ♥
Sandra kom upp & väckte mig i morse, kröp ner i sängen bredvid mig & pratade lite. Mysigt! Vi drog på oss lite kläder & for ut till Birsta, ni förstår, det var Sandras första gång att gå in på Systembolaget & handla alkohol alldeles själv. Vi förevigade självklart detta "moment"!



Dags att ta ett djupt andetag & entra butiken ;)



Utkommen - skitglad! :D

Vi åkte ner på stan & fick i oss lite mat, sen bar det av ut till Lucksta för att titta på Kevins fotbollsmatch. Matchen slutade tyvärr 3-1 till motståndarlaget.



Grabbarna i full fart.

Nu är vi hemma igen, ska fika lite & sånt med Sandras pappa, Zandra, Sandras farbror & syskon nu innan festen drar igång igen! Lutar mot utgång på stan ikväll. Alla är taggade på en drink eller två. Oh, gosh! Allstar & mina Cosmo's - ser fram emot det mycket!

Dock hatar jag själva känslan av att vara full. Det är fan bland de värsta känslor jag vet, att just vara onykter. Har fått sån avsmak på det så jag kan inte ens beskriva det! Jag trivs så himla mycket med att vara nykter & göra andra lite roligare saker som jag kan tillföra till mitt liv, än en dyr, hemsk, ångerfull, äcklig kväll ute. Nej, tacka gudarna vet jag gott sällskap & en fin, trevlig kväll hemma! Men nån gång då & då, med måtta, är okej.

Nej, dags att rota fram nå kläder att ha på sig tills ikväll kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0