Snart så, kära vänner

Det är inge kul att sitta & surfa via mobilen! Eftersom Kevin beställde internet så sent, så kommer det antagligen ta två veckor till innan vi får riktigt internet. Snacka om drygt. Får väl åka till McDonalds & kolla mejlen om jag inte vill betala en förmögenhet, haha.
Tänkte iallafall ta lite bilder & slänga upp här ikväll, så ni får se hur jag bor iallafall? :)

Ska pyssla lite med mina filmer nu, rensa lite på datorn & sånt annat tråkigt man ska passa på att göra när man inte har något internet.
Tidigare idag hade vi en liten "familje-kväll" här, vi sambos. Jonas kom nyss hem, så nu får väl han vara med. Jag tröttnade dock på fotbollen & gick upp till mig istället. Så nu sitter jag här. Skönt det är här uppe! Trivs så det spritter i hela kroppen! Jag mår så bra! Alla är så trevliga! Stannade & pratade med folk på Ica idag till & med.
Att få komplimanger när man går i mjukisbuxor är fan inte vanligt heller, haha.

Vi hörs lite senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0