Nu har jag gjort min plikt

Sådär ja, då har jag varit & röstat, en av 7 miljoner gjorde sin röst hörd idag, nämligen jag! Haha. Det var säkert fler som gjorde det också, vilket är bra. Vi har demokrati i Sverige därför ska man väl utnyttja sina rättigheter till att rösta & få det bättre, inte sant?
Nog om det. Sprang hem, tog mig en dusch, tömde datorn & nu är jag nere hos Pontus igen. Skönt att ha internet. Längtar som fan tills nästa vecka, så jag slipper vara så begränsad. Det är ju för sjutton ett handikapp att inte ha tillgång till internet. Fy sjutton.

Har även målat naglarna idag. Tycker jag ser ut som Cruella De Ville på nåt sätt, men tänk dig "The Little Black Dress" till & ett knallrött läppstift? Rawr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0