Mys hos mamma & Peter

Jag & mamma stack till lägenheten & städade lite, sen åkte vi ner på stan & tog med oss mat hem. Det blev en pizza istället för Subway - måste passa på att äta kebebsås nu, eftersom det inte finns i Sundsvall. Sjukt gott! Riktigt jävla gott!
Gick nyss in på FC & såg att tre Historie-uppgifter ska vara klara tills på tisdag. Jippieyay - eller inte. Fett lack nu. Skönt att det snart är lov iallafall. Får andas lite då. Men det är bara att satsa järnet nu, har ingenting annat att förlora, right? När jag ändå är igång så kan jag berätta för er precis hur mycket jag tycker om skolan! Synd nog så förstod jag aldrig det förut, men nu gör jag verkligen det. Det är så skönt att bara sitta & lära sig nya intressanta saker hela dagarna, ta det lite lugnt, lära känna lite nytt folk. Istället för att känna det där - jag ska jobba i 45 år nu, sen pension, sen dör jag. Nej, fyfan. Aldrig! Jag ska gå klart Komvux nu, sen in på högskola/universitet & plugga i 4-5 år till. Sen kämpa för karriären innan jag bygger mig en familj. Som vi pratade om i veckan så vet man ju som sagt aldrig när det väl kommer till kritan, men det är såhär det känns nu iallafall.

Nej, ska snart krypa till kojs. Upp på loppisar/marknad & storstädning av lägenheten imorgon. Ska försöka träffa Yasmine & Sonny imorgon, förhoppningsvis Alexander också. Ska bli kul!

Puss & god natt kära vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0