Målat & pluggat matte

Sådär ja. Var till fyndlagret & köpte mig en stol för en billig peng idag. Ruskigt jävla ful måste jag erkänna, men lite färg & lite tyg gör susen! Tänk så påhittig jag är? :) Det röda tyget är bara så länge, ska in på Ohlssons i veckan & hitta nåt fint. Randigt kanske? Eller blommigt? Vet inte riktigt. Något förslag? :)







Under processen. Av någon konstig anledning så fick den för sig att bli rosa på vissa ställen, så jag fick måla om den både två & tre gånger. (Ursäka för suddiga bilder, men det fick bli mobilbilder)
Men här är resultatet iallafall:





Det duger va? :)

Klockan fyra denna eftermiddag körde introduktionen av matten igång. Helt underbart! Underbara lärare! Det här känns superbra! Märkte redan när jag tittade igenom häftet när vi fick att jag redan gjort allt det där, så de första två kapitlen kommer gå i räserfart, haha. Frivilliga lektioner, på typ 6 pass i veckan. Lovley! Bara att gå på vilket pass man känner för.
Imorgon är det dock heldag i skolan som gäller. Ända från 8.20 till 16.40! Den du! Gud, jag kommer vara så trött! Mina koffeintabletter är spårlöst borta dessutom så jag & Sandra fick åka ner på stan nyss & handla nya. (Tack & lov!!)

Förövrigt har vi haft jättefint väder här uppe i landet, flera dagar i rad nu! Älskar att ha stor & fin balkong att kunna vara ute på när det är såhär fint! Ta en liten promenad med hundarna gör man gärna också när det är varmt ute! Men jag farar verkligen för vintern här uppe! Jonas skrämde skiten ur mig igår. "Ja, det är bäst att passa på - här kan snön komma imorgon om den får för sig det." Guud, måste gardera mig! Men än är det ett litet tag kvar va? :)

Utsikten + blåa himlen idag:



Jag är så trött redan! Orkar inte göra någonting, men jag antar att jag ska ta mig lite kvällsmat först, prata lite mer med Sandra nu när killarna jobbar, sen krypa ner till en film! Är så orkeslös - men det har jag anledning till också.

Vi hörs imorgon babes! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0