Jaha, vad händer?

Såg en film på eftermiddagen, hm, vad hette den? Stay. Riktigt jävla konstig film för jag fattade inte ens hälften, eller så var det bara för att jag var så trött som jag knappt hängde med, haha.
Efter filmen kilade jag & Sandra ner på stan iaf. Köpte lite nödvändiga grejer & strosade runt lite. Älskar när allt har öppet länge här, folk går runt & myser. Det sitter folk på uteserveringar & fik överallt! Man blir så glad när det är lite liv & rörelse här! :)

Hoppas Jonas jobbar bra tider imorgon, så han kan hjälpa mig att köra släp ut till Ikea imorgon. Vore superduperbra! Annars blir det shopping hela dagen imorgon. Upp tidigt & fixa allt som ska fixas innan helgen. Kanske ska unna mig en sallad från Pompeij imorgon också? :)

Nördarna sitter nere & tittar på Idol, jag håller på & städar av lite lätt här uppe. Okej, jag tog en liten paus & satte mig här nu. (Eftersom jag fortfarande inte har riktigt internet, så går allt lite segt & uppdateringen tar stryk av det också, men det har ni väl märkt)

Vi hörs senare ikväll alt. imorgon förmiddag! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0