Jag har inte ens lagt mig än

Blev chockad när Jonas helt plötsligt steg ut på balkongen & också skulle ta en cigg, men han ska ju iväg & jobba. Jag då? Nej, jag har inte ens lagt mig än. Gick hemifrån Pontus så sent, sen hade jag så mycket grejer att göra när jag kom hem så det känns inte ens värt det. Hellre att jag lägger mig i tid ikväll istället. Även om jag bara har en kvällslektion med matte "imorgon", så är det skönt att komma upp i tid ändå för det har jag verkligen inte gjort den här veckan!
På tal om att dygna - kommer ni ihåg bara för ett par år sedan, när man samlade sina datorer, tryckte in de i ett & samma rum, bunkrade upp med chips, läsk & energidricka? Man la madrasser på golvet där de fick plats & satt uppe hela natten, spelade, kollade på klipp eller bara läste tidningen. Med LAN blir det ett helt annat umgängessätt, även fast man sitter vid sina datorer. Man kan skicka klipp till varandra genom datorn, men skratta åt det tillsammans. Visst var det mysigt?

Kommer så väl ihåg när vi hade LAN i min etta på Högberget. I tre jävla timmar skrattade jag åt det här klippet, det gör jag fortfarande! Inte lika hysteriskt kanske - men ni förstår? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0