Ja, för här händer det mycket?

Vad har hänt idag då? Jadu, inga större framsteg.. Eller jo! Jag, Pontus & Sandra var ut till Birsta en snabbis kring lunch (faktiskt inga köttbullar för Sandras del) för vi åkte hem & åt pannkakor istället! Jävlar så goda de blev när jag hade i lite vaniljsocker! Det ska jag fan ha varje gång nu! :D Mjums!
Efter det spelade vi två omgångar av Geni. Fan så kul det är! Pontus hjälpte mig med den nya universala fjärrkontrollen, eftersom jag gav upp häromdagen. Så nu är både dvdn & hemmabiosystemet igång! Fan vad jag ska se Andra Avenyn ikväll alltså! Tack Pontus!!!

Har precis tagit mig en lååång dusch. Känner mig faktiskt som en ny människa nu! Uuuhu..
Längtar tills nästa vecka då jag kan börja blogga normalt igen. Det här sätter griller i huvudet på mig! Förlååååt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0