Hårfärg i håret

Sitter hos pappa nu, har precis ätit lite mat. Har hårfärgen i håret, väntar bara på att den ska bli klar, så jag kan åka ut till Gussjöstugan på Andreas 30-års fest & säga grattis till honom! Ska träffa Sonny & Yasmine en sväng också, sen kommer jag nog slockna ganska tidigt. Har ju hållt på & städat i lägenheten i princip hela dagen idag, så jag är helt slut! Fy sjutton!
Kanske tar tåget upp på måndag iallafall. Pappa säger nu att han kan ta med sig de sista kartongerna upp när jag fyller år & mamma kan ta några i den vändan hon kommer, så det skulle vara super isf! Gud så skönt att åka tåg!

Nej, nu ska jag skölja ur det här & göra mig i ordning - slänger nog in ett inlägg innan jag går & lägger mig! Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Nilsmargrete

Excellent site.

2011-02-16 @ 17:08:52
URL: http://nilsmargrete.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0