God död morgon?

Vaknar i skaplig tid idag, men slöar i sängen till strax efter elva. Kommer ner & går ut på altanen & ser det här:



Stackars fågel har flugit rakt in i den inglasade delen av balkongen. Stendöd :(

Annars då? Jo, jag har rensat avloppsrören i köket. Det var ganska äckligt må jag säga, men nu rinner det undan bra iallafall! Något gott kommer det ur skitgöran iallafall, haha. Slängt in lite maskiner också. För på fredag kommer det folk, då lär det ju se hyffsat ut här iallafall! :)

Nu ska jag snart göra ett ryck med dammsugaren här på min våning också, men snart.. Inte riktigt än. Haha

Kommentarer
Postat av: tjorven

HAHAHAHA! Roligaste jag sett på länge!

2010-09-13 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0