Flyttat klart?

Jag & Sandra höll på till midnatt idag i deras jävla lägenhet. Den här dagen har varit ännu mer hektisk, om inte värre! Nej, gårdagen slog fan alla jävla rekord jag någonsin satt - flera kategorier inkluderade!
Nu ligger jag i sängen & det värker i både ben, fötter, armar & huvud. Verkligen dags att sova! Meeeen, jag lär upp vid åtta igen. Snälla, skjut mig! Men snart ledigt, snart helg, snart sova lite längre, tända lite ljus, lite sköna promenader, lite livskvalitet & bara njuta! Gosh, jag längtar! Inga bilder har tagits heller, därför kommer det inga. Men det kommer mer & mer framöver! Jag lovar :)

Puss & god natt!
/Numera Sundsvalls-bon Wictoria ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0