Dumma jag

Varför är jag så jävla dålig på att radera meddelanden på mobilen? Det lär fan vara en av mina största svagheter! Det känns ibland som om det krävs att mobilen ska få lov att åka in på lagning för att jag ska stå ut med att få meddelandena raderade. Nej, tror det är dags att beställa en ny telefon snart så jag slipper det där problemet. Vill inte kunna "råka" läsa gamla meddelanden som får mig att känna det där obehaget i kroppen. Fyfan. Fan då.

Nej, jag har inte stängt igen den här dumburken än, men ska verkligen göra det nu.

Den som läser min blogg imorgon kring 15.00, skicka ett sms eller ring & påminn mig om att köpa POTATIS! VIKTIGT!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin Blogg! :D Va fan gör du i Norrland? :P //J.L

2010-09-17 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0