Äntligen får ni se!

Dags att visa er lite av min lägenhet här uppe i Sundsvall kanske? Ni börjar väl bli otåliga vid det här laget. Som ni kanske förstår så är jag inte klar här uppe än, men det kommer så småning om. Ska ju fylla ut tre rum, så det kommer ta sin lilla tid. Eftersom jag inte kan köra med släp så blir det tre miljarder vändor till Ikea istället, så det fylls på pö om pö. Men det börjar lika något nu iaf, datarummet är inte klart än & det ska in en byrå till i sovrummet & sen lite annat tjaffs, men det får ni se sen. Bjuder på lite bilder nu iaf :)



Sovrummet



Krokarna i trappen



Lite hemtrevliga prylar i trappen



Lyktan fick jag av mina f.d. svärföräldrar i student-present!



Soffan, nya ljusstaken jag köpte i stan, om ni kmr ihåg? Plus nya, underbart sköna mattan! Ikea is the shit! Kuddarna är från Dollarstore.



Utfyllnads hylla :)



Hall/vardagsrum. Två dörrar in till förråd & walk-in-closet. Sug på den! ;)



En del av datarummet



Översikt över vardagsrum/hall. Värmeljuslampetterna på väggen fick jag i 18-års present. Inte förrän nu kom de upp & de fyllde sin funktion riktigt bra!



Trappen ner..

Det var vad jag hade & bjuda på den här gången. Slänger in mer bilder på sovrum, datarum, kök & badrum sen när allt är i ordning!

Nu ska jag se på film & sedan unna mig lite skönhetssömn. Imorgon sticker alla vi sambos på utflykt till Härnösand! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran & framför allt komma ihåg & ta lite bilder!

God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad underbart! Usch vad avundsjukan bränner nu :)

2010-09-04 @ 19:32:43
URL: http://thisfuneral.devote.se/
Postat av: Anonym

mkt fint min lilla wickey wee! saknar dig på jobbet, men är otroligt glad för din skull<3

2010-09-04 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0