Vilken plugg-dag!

Har pluggat ända sedan vi kom hem, förutom en paus för Paradise Hotel & Robinson såklart. Märkte ju också att jag läst 40 sidor helt fel i historieboken, kul jul liksom! Aja, märkte nu att jag bara behövde läsa nio sidor för första uppgiften, vilket lättade mitt samvete enormt! Så jag & Sandra tänkte gå upp rätt tidigt imorgon, ta en promenad innan solen gått upp & sedan äta frukost med tända ljus & sedan plugga tills jag ska åka till skolan. Låter inte det som en alldeles underbar start på en fredag? :)
Att jag sedan får besök imorgon eftermiddag gör ju inte saken värre heller. Woho :) Pirripirri.

Orkar inte hämta sladden till mobilen, så bilder får ni imorgon.
Dusch nu, sen läsa lite innan jag stänger mina blå. God natt! Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0