Sammanfattning av dagen

Sådär ja, då var första dagen avklarad på utbildningen på Telia. Jag kommer sitta i kundtjänst efter utbildningen, så jag & tre till blir utbildade inom det området. Om vi senare blir vidareutbildade till någonting annat, det återstår att se :)
Dagen i det stora hela då? Jo, vi började med genomgång & förklaring av Telia & TeliaSonera. Allt om koncernen i sig, hur de jobbar på företaget & lite grövre information. Fotografering till våra passerkort & Telia bjöd även på lunchen.



Sallad á la Telia.

Information efter information, mitt huvud är proppfullt nu känns det som, men det här var bara första dagen av 20, så det känns lite tungt. Men det känns som att det kommer gå bra! :)

Och på eftermiddags-rasten så ringer Sandra i panik! Tuvalie var tydligen på väg att föda valpar. Vi hade misstänkt innan att hon var skendräktig, men inte att hon verkligen var dräktig. Så jag fick ta med mig Theodor ut på en långpromenad, var ute i nästan en timme & när vi kom tillbaka så tryckte hon ut första valpen! En liten pojkbebis :) Så söt så!



Och det verkar som att fler är på väg, så jag lär väl hjälpa till att fixa bädden & sånt nu.

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Karin

MEN GUUUUD VAD GULLIGT!!! Bebisdjur är väl det sötaste som finns :):)

2010-11-22 @ 18:37:44
URL: http://karinhjort.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skoj att du fått jobb och så. Brukar man ju alltid lära känna lite nya människor och vänner på :) Vart i stan bor du?

Hoppas utbildningen går bra även om jag förstår att det snurrar i huvudet :)

2010-11-22 @ 20:30:52
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0