Pluggar snart hjäl mig

Ända sedan jag kom hem har jag setat & pluggat. Nu är jag iallafall klar med uppgift A. Bara B & C nu, sen är hela kapitlet klart. Only two to go. Heja heja! Eller hur? :)
Har skrivit om Hansan på medeltiden. Hur kul är det på en skala? Inte ett dugg enligt min åsikt. Nej, fy sjutton!

Imorgon är det onsdag! Första december också! Jävlar var tiden går fort nu, jag hinner knappt med! Och jag känner att jag är i ett känsligt stadie den här veckan faktiskt. Gråten sitter i halsen & skratten flödar hejvilt. Kanske skulle haft mens nu? Eller nåt.. Annars har jag nog bara så jävla mycket inne i skallen att jag knappt vet ut eller in. Det kan nog bero på det också. Skolan, jobbet, utbildningen, planering, ja, allt.. Gosh, lite smådrygt det här, men det är väl så livet ska vara? Jag tar det med en nypa salt för tillfället, för jag vet att jag kommer fixa det!

Jag är nu nyduschad & ska alldeles strax krypa ner i sängen. Jag ska fan försöka komma upp till julkalendern imorgon bitti! Det är mitt mål! (Annars går det i repris på kvällen, jag vet) *host host* - Jag är snoozaren själv.



Morgonrock is the shit!

Kommentarer
Postat av: Melvinelsa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-03-25 @ 14:04:13
URL: http://melvinelsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0