Plugg, plugg & åter plugg

Känns verkligen inte som om jag gör någonting annat. Men snart så! Snaaart är alla kurser klara, det är dags för jullov & för att sedan ta nya tag. Sitter & funderar på vad jag ska välja till våren. Datakunskap & Religion har jag bestämt iallafall, sen kanske ta ett sånt där paket på flera hundra poäng? Men jag har inte bestämt mig än.. Vi får se.

Nu ska jag ta mig en dusch, känner mig lite småäcklig såhär på en söndag, men det bjuder jag fan på! Ska ta mig i kragen & sätta mig & plugga lite historia också. Måste verkligen bli klar med första uppgiften, så jag kan släppa den. Sen är det ett par veckor tills de andra två ska vara inne så.. Aja, nog pratat om sånt! Det bryr inte ni er ett skit om!

Vi hörs lite senare istället!

Kommentarer
Postat av: Steinarmoa

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-14 @ 11:29:40
URL: http://steinarmoa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0