Nu äntligen har jag tid

Uhh, det har varit så jävla mycket de senaste dagarna! Ni förstår inte hur aktiv jag varit! Haha!
Nu äntligen ska jag ta mig tid till att slänga in några inlägg.
I torsdags då. Jag & Sandra pluggade som galningar efter att vi kommit hem från skolan. Gjorde klart uppgiften som vi blivit tilldelade också, precis som jag sa.



Sandra - mitt upp i allt plugg.

Och igår?
Jag var på seminarium i skolan & belönade sedan mig själv med en stor fet kebabpizza när jag fått så bra betyg på hemtentan. Kolla in den här!



Idol på kvällen & Minnah fick vara kvar!! Snacka om lycklig jag är nu! :)
Fick besök på eftermiddagen & ett par värmade sms på kvällningen sen. Fan vad glad jag blir! Fina komplimanger var det länge sedan man fick, tänk att så lite kunde göra så mycket? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0