Ni börjar bli fler

Märker att statistiken här på bloggen ökar sakta men säkert & det är jätteroligt att se! Hoppas ni är här för att stanna! För övrigt då? - Minnah fick vara kvar i Idol! Jag är glad. Mycket glad. Hon är bra. Mycket bra. Haha.

Börjar få sms-tummar snart & dessutom kommer min mobilräkning vara gaaanska hög nästa månad. Har smsat i 8 timmar snart, haha. Men vad gör det? Jag har ju jobb nu som kan pröjsa för räkningen & dessutom börjar jag bli så lycklig så jag snart tror att jag svävar på moln! :D

Kolla bara på det här. GÅSHUD rakt igenom! Jay är så jävla GRYM!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att höra att det var någon mer som fick gåshud:) Jag började nästan grina för att rösten var så bra haha :)

2010-11-21 @ 15:18:35
URL: http://lachicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0