Lekar i snön

Fyfan vad vi har lekt med hundarna i snön idag! Jag känner mig verkligen som ett barn! Fyfan vad jag uppskattar snön nu! Det är inte alls sådär jobbigt som för ett par år sedan då man stod & gallskrek i hallen när mamma försökte packa på en täckbyxor & mössa.. Nu tycker jag det är hemskt mysigt att pälsa på sig ordentligt, gå ut & skotta lite, bygga snölyktor & hålla på.. Jag mår så bra! Kommer somna som en stock ikväll! :)
Filmade hundarna när de kutade runt i snön också. Filmen kommer upp lite senare. Det var första gången någonsin Theodor såg snön idag, så han blev helt chockad. Han tror liksom att snön är mat, så han springer runt & låtsas äta snön hela tiden. Gosegris!

Nej, tillbaka till plugget nu! Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0