Läskigt värre va?

Hur farligt är inte det här? Vågar knappt visa er hur inbitna läskdrickare vi är här i familjen.. Första målet: Läskavdelningen. (Sandra la till en Fanta för att det skulle se bra ut) Jag vet dock att den kommer sparas till sist, för att ingen vill dricka upp den. Det kommer sluta med att den blandas med lite rött en fredagskväll ;)
Vagnen fylldes självklart med mer grejer efter detta & vi spenderade nästan en timme på CityGross.
Men det är läskigt (haha!) .. Även fast jag har trappat ner på CocaColan, så finns det alltid hemma..


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, min sambo är härifrån.. Så nu med liten påväg bestämde vi oss för att lämna Åre då det känns som att det finns bättre förutsättningar för det mesta här!

Själv då? Förutom att plugga som jag ser att det står i din presentation?



Och gott med läsk förresten, dricker också en hel del sånt ja :)

2010-11-21 @ 20:57:59
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha kan inte annat än le när jag ser era colavanor:) vi dricker också sjukt mkt Cola eller gjorde, jag drack mindre när jag väntade Filip och nu efter har vi vant oss mer vid saft

2010-11-22 @ 11:21:49
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0