Lång kväll

Idol som sagt - Linnea åkte ur & Minnah fick vara kvar! Glad är jag, ledsen är Sandra. Minnah är riktigt duktig, även om hon är väldigt enformig i sina låtval & så, men Jay kommer nog kamma hem hela segern tror jag. Han är verkligen grym!
Nu på kvällen har jag bara slösurfat lite, hela huset ligger redan & sover, men inte jag. Ska snart ta mig i kragen & krypa ner jag med. Imorgon ska bli en rolig dag, eller tja, på slutet iallafall. Ska plugga på dagen & på kvällen blir det nog ett par glas vin & kanske en snabbis ner på Kåren. * ska iväg på en liten grabbkväll & kommer hem till mig efter det. Mycket mer än så säger jag inte :)

Vi hörs imorgon! Puss & god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: angelina

grym header :D

2010-11-27 @ 09:47:47
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0