Jag suger på det här

Jag är verkligen jättekass på att blogga på mornarna just mest för att det knappt har hänt något under dagen, typ bara det gamla vanliga att jag ätit frukost, varit ut med hundarna...
Nu sitter jag med vetekudden på axlarna för jag har haft så sjuuukt ont i nacken de senaste dagarna & jag har ingen aning om vart det kommer ifrån. Måste få ett slut på det här, annars får jag uppsöka en massör eller något. Det finns ingen frivillig som vill massera min onda nacken? :)

För övrigt idag då? Jag ska:
  • Skriva en bokrecension
  • Pynta en pärm vi ska ha till MIBAS-kursen
  • Ordna lite med mina filmer
  • Sätta upp två till brandvarnare
  • Täta fönstret i städskrubben
  • Måla lite (om jag får tid över)
Så ser min dag ut gott folk! Hoppas ni får en bra dag ni med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0