Jag är trött

Jag är trött. Ska alldeles strax sova. Skola imorgon om nacken pallar en vaken dag till, alltså det är hemskt! Ska fråga nån Sundsvallsbo om nån kan tipsa om en bra massör eller naprapat om det här inte vill ge sig..
Annars är det skola imorgon 8.30-11.30, sedan hem & fixa lite här hemma. Plugga lite matte, läsa på lite om medeltiden.. Jag har rätt mycket att göra om jag tänker efter. Pust, suck & stön.
En & en halv månad kvar till jul, sen tar vi nya tag va? Sandra har redan handlat julklappar & har setat halva kvällen & slagit in de. Utan att hon märkte det så hade hon börjat nynna på lite julsånger & jag bara började skratta åt henne utan att hon förstod varför :) Sötnöt!

Plocka undan efter mitt stök nu & borsta gaddarna & krypa ner i sängen. Japp!
God natt kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0