Hej mina solstrålar!

Idag är jag på ett himla bra humör måste jag faktiskt erkänna! Klev upp i god tid, gjorde mig i ordning & åkte ner på stan. Nu har jag precis kommit hem, setat i soffan & pratat lite med Sandra & Kevin.
Ska ta tag i det där med mitt historia-plugg nu också. Siktar på att få uppgift 1 & alternativt 2 klar idag också. Vore faktiskt skönt. Sen kan jag belöna mig själv med en lååång promenad med en av hundarna ikväll. Vad sägs om det? :) Någon som vill haka på?

Här är böckerna jag köpte igår iallafall:



Emma, Mias dotter. Fjärde boken i serien efter Gömda, Asyl & Mias hemlighet. Nu finns den också i samlingen!
Och självklart Eldens Hemlighet. En av de bästa böckerna jag någonsin har läst! Den var visserligen i pocket, men jag kunde inte låta bli att köpa den ändå. Den är ett måste i min samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0