God morgon världen!

Eller.. God morgon? Det är väl att ta i när klockan är såhär mycket?
Nu börjar det verkligen pirra i kroppen inför imorgon! Jag börjar bli riktigt nervös. Men bra ska det väl gå iallafall? Känner att jag kommer vara lite halvt utpumpad av all information jag kommer få imorgon.

Idag då? Idag händer det inte mycket. Jag fryser bara. Kommer snart sätta på mig vantar tror jag. Inomhus! Så kallt är det! Sov till och med med dubbla täcken i natt för att ens kunna somna.. Nu får det fan vara nog!
Martin! - fixa värmen, på ett eller annat sätt, annars flyttar jag :p

Ska ta mig någonting att äta nu & få igång blodcirkulationen lite, sen göra något vettigt av denna dag. Vi hörs senare!

Förresten, något tips om vad man kan köpa till familjen i julklapp?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0