Föreläsning i skolan

Har nu setat på tre timmar föreläsning om dyslexi, syn- & hörselskador. Vi fick låtsas leka blinda & ha en sjal förbunden över ögonen, sedan skulle en vän leda oss runt i rummet & få oss att känna på saker & försöka identifiera grejerna. Sjukt svårt, sjuk känsla. Jag lider verkligen med de som inte har synen kvar! Hellre födas blind/döv än att få det senare i livet. Det lär ju vara hemskare än hemskt! Fy då..

Har precis ätit lite mat. Korv med bröd. Mmmm... Ska alldeles strax ta bussen ner på stan & skriva kontrakt med jobbet. Åh, börjar redan på måndag! Är så jävla extas, så det finns inte! Jag är så taggad på att börja jobba nu! Men det är ju utbildningen jag måste genomlida först..

Resten av dagen består av plugg, plugg & åter plugg. Ska skriva om två studiebesök, fyra föreläsningar, 1800 & 1900-tals historia & göra nån laboration till naturkunskapen. Gosh, jag har mycket att göra nu. Dags att sätta fart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0