Ett glas vitt vin

Jag tänkte att jag faktiskt kunde unna mig ett glas vitt vin såhär på kvällskvisten. Dels för att jag & Theodor tog en långpromenad på eftermiddagen & dels för att jag rent ut av bara mår så jävla bra! Det var inte ett sånt där litet glas heller, utan ett stort, fyllt ända upp till kanten & jag kan erkänna att jag känner av det där redan nu. Som ni kanske vet så är det inte ofta jag intar alkohol nu för tiden. Iallafall inte i stora mängder..
Tänk att man kan få så coola bilder på vin i ett glas, rakt uppifrån, med en Iphone?



Tre apor - Iskallt. Tack.

Kommentarer
Postat av: BrotherHood

Gillar din blogg, kommer forsätta besöka dig!

2010-11-21 @ 03:15:28
URL: http://brotherhood.blogg.se/
Postat av: linda

Vad tycker du om sminktipset i mitt senaste inlägg :)? Har du fler tips om hur du brukar göra?

2010-11-21 @ 09:30:57
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0