Det händer så mycket

Det händer så mycket i mitt liv & jag vill bara dela med mig av allt! Men det är inte lätt alla gånger.
Som igår till exempel när jag var på väg hem från utbildningen så satt det en mamma med en lite smått sur fem(?)årig unge bredvid sig. När min hållplats började närma sig, så knackade jag honom på axeln & frågade om han ville plinga åt mig. Han sken upp som en sol & blev helt överlycklig! Tänk vad så lite kan göra? Jag blev så varm inombords att jag gjorde en sådan sak :)
Utbildningen idag har varit tuff, men ändå rätt enkel. Man börjar förstå lite iallafall, men jag förstår inte hur jag ska lära mig 14 olika program på datorn på endast 18 dagar nu? Jisses. Hoppas det går bra iaf!
Fick tre olika frågeblad idag & jag blev klar först av alla. Magnus (vår kompetensutvecklare) kollade igenom mina svar & gav mig svaret: Exemplariskt! (Jag höjde näsan lite i värdet & sög åt mig som en svamp av berömmen) Det där ska jag leva på resten av dagen, för jag vet att imorgon kommer nya utmaningar. Vi ska gå igenom alla olika abbonemang & iPhone bland annat. Här händer det grejer!

Nu får jag snart besök, så jag lär avsluta! ;)

Kommentarer
Postat av: nadia

åå jag tycker så synd om ungarna när dom har suttit och tjatat hela resan i stil med "får jag plinga nu?" upprepat gånger 30. Sen när mamman äntligen säger att nu får du plinga, så är det någon annan som hinner före, och ungen börjar gallskrika..

2010-11-23 @ 20:22:34
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: nina

Hjälp mig bestämma mig genom att svara på frågan på bloggen! Behöver dig verkligen!!

2010-11-23 @ 21:35:53
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0