Dag 4 – Det här åt jag i dag

Eftersom jag skrev det här inlägget igår kväll, så blir det precis samma sak som jag åt just igår. Tog med mig matlåda = Penne Rigate. Det var en av mina favoriträtter när jag var liten & det är det fortfarande. Jag fick det så sällan när jag var liten, då det tar över två timmar att laga rätten. (Var det mammas dåliga tålamod som var orsaken?!) Nu är det perfekt att laga eftersom det mest ska stå & puttra, då hinner jag göra massa saker under tiden. Typ duscha, plugga & sånt. Superbra!

Tråkigt med samma bild igen, så jag skiter i det ;)



Ni får en sån här lycklig bild istället :D

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: A

Kan du inte skriva receptet på Penne ritare?:)

2010-11-30 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0