Besöksrekord!

Fan vad ni är underbara! Ikväll har jag besöksrekord här på bloggen & kvällen är inte slut än! Woho!
Kärlek till er!!

Själv ligger jag i sägen & pluggar historia. Egentligen är jag alldeles för trött för det här, men jag får slita som ett djur nu i en månad & sedan unna mig en dag eller två på spa när jag är klar för att släppa allt. Låter inte det rätt okej?
Beror helt på hur jag får jobba över jul/nyår. Julen ska jag försöka fira i Ludvika med familjen, nyåret också antagligen, men ingenting är säkert än. Återkommer om det!

Imorgon är det dessutom dags för en dag fylld av utbildning. Gosh, dagarna känns så jävla långa på det där stället nu! Efter det så tänkte jag faktiskt springa till biblioteket & sätta mig & plugga lite. Här hemma är det knappt så man får någon ro i kroppen, då det alltid finns någon hemma, det är alltid något som stör. Ett toabesök resulterar oftast i en timmes babbel om ditt & datt. Stor nackdel för mig som inte alls har tid med sånt nu.

Avrunda lite nu, borsta tänderna, sedan krypa ner & sluta mina blå.
Imorgon är en ny dag!

God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: JULIA KORECIC

http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg

2010-11-29 @ 00:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0