Avverkat tre timmar

Sådär ja, då har man varit i skolan i tre timmar. Lyssnat på ett föredrag om utvecklingsstörningar. Om fördomarna vi har emot alla sorters utvecklingsstörningar, det är sjukt hur samhället ser på sådana människor. Alla har någon form av handikapp. Alla. Även du. Även jag.
Nu har jag precis bjudit grannarna på pannkakor, nöjda som attan. Det är ju torsdag idag så :)
Nu är man mätt & belåten & sitter återigen vid köksbordet med läxor. Det går framåt nu. Jag känner det i hela kroppen! Trots att halva ansiktet är förlamat & jag har ont i halva kroppen, så mår jag så bra!

Vi hörs lite senare! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Remymona

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 19:45:29
URL: http://remymona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0