Ännu en dag

Ännu en dag på utbildningen avklarad. Idag hände det lite mer grejer måste jag säga. Vi gick igenom alla abbonemang, refill & även lite om iPhone & Android. Sista timmen fick vi även sitta med & lyssna när anställda satt & hade riktiga samtal. Efter det verkade allt inte så krångligt ändå :) Fick sitta med en jättetrevlig tjej som hette Maja. Kul att lära känna lite nytt folk!

Nu sitter jag nere hos Pontus & ska försöka få ut lite filmer. Ska hem & laga pannkakor åt min kära sambo sen. Kommer äta mig trött på pannkakor. Eller.. Kommer jag verkligen det? :P

Kommentarer
Postat av: Sandra Helen - livet som sanger

Du har en veldig fin blogg!♥

2010-11-24 @ 18:37:08
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0