Två timmar kvar

Nu har jag två timmar kvar på jobbet. Kunde ta sovmorgon till elva om jag ville eftersom jag inte fick någon lunch igår, men jag tar lite längre lunch på måndag istället. Mycket som ska fixas då inför balen.
Gick upp sisådär strax innan nio & gör att min granne spelar Eddie Meduza på högsta volym & sitter på balkongen & pratar i telelfonen med någon om andra världskriget. Stackars hans grannar vägg-i-vägg.
Aja, det är lördag idag. Solen skiner & det ska bli hela 22 grader varmt idag! YEY! Sommar - kom nu!!! Fest vankas ikväll också, ölen har legat på kylning sedan igår, så nu är det bara dusch, smink, hår & kläder som fattas, sen sätter partyt igång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0