Tårar

Jag trodde helt ärligt att jag inte kunde fälla mer tårar, att jag var för arg för det. Men tydligen var jag mer ledsen & sårad än vad jag trodde. Ett gemensamt beslut om att gå vidare, för att det här helt enkelt inte funkar. Efter 1,5 år så ligger vi fortfarande inte på samma nivå. Mer än så är det inte. Tro ingenting, snacka ingenting, för ni vet inte hur det ligger till. Ingenting är som ni tror det är & kommer aldrig att vara. Det här är någonting mellan mig & Emil. Och det kommer förbli så.


Kommentarer
Postat av: Emil

You will always be in my heart <3

2010-05-04 @ 20:31:07
Postat av: hellestavsholt-nytt design

Håper det ordner seg <3

2010-05-04 @ 21:02:04
URL: http://hellestavsholt.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0