Läggdags

Åh herregud vad jag har städat! Och.. Det är faktiskt ganska bra att göra en grundlig, noggrann städning ibland, för i en av mina gamla väskor lyckades jag hitta mina favorit-ögonfransar! Snacka om att jag blev lycklig! :D
Skurat, dammat, dammsugit, torkat golven, diskat, bytt handdukar, vattnat & rensat blommorna. Byte av sängkläder sker imorgon. Ska duscha imorgon kväll, så byter då. Älskar att lägga mig i nya, rena, doftande sänglakan :)

Nu ska jag krypa ner i sängen, zappa lite på tvn tills jag blir trött. (Råkade självklart slumra till en stund i eftermiddags. Inte smart) Imorgon ska jag sova ut. Har satt alarm, ifall att. Jag vet ju hur jag kan vara, men bara för det så kommer jag väl säkert vakna vid åtta eller nåt & inte kunna somna om..
Jaja, det är en historia att dra imorgon. Nu ska jag klä av mig & krypa ner i en tom säng! Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0